دلگير

به شب بگو برود پی کارش...من,سحرم! _اوج امید_


 چه کسي براي دوستي مان ، شعر اتل متل

را خواند که اينگونه پايمان را از کنارهم بودن

به اين راحتي ورچيديم ؟!

 

 



نظرات شما عزیزان:

mehraban
ساعت8:34---25 اسفند 1390
ميگن هيج عشقي تودنيا مثل عشق اولين نيست ميگذره يه عمري اما ازخيالت رفتني نيست
داغ عشق هيشکي مثل اونکه پس ميزنتت نيست...
چه بده تنهاشي وقتي .هيچکسي همقدمت نيست...
چقده سخته بدوني اونکه ميخوايش نميمونه...
چه بده براي اونکه جون ميدي غريبه باشي...
سلام سحر جونم مرسی که اومدی پیشاپیش سال نو رو بهت تبریک میگم امیدوارم سال جدید رو با شادی شروع کنی و تو سالی که در پیشه بهترینها نصیبت بشه گلم


Tragzes
ساعت0:16---25 اسفند 1390
نانوا هم جوش شیرین میزند ... فرهاد کو ؟

دلنوشته های تنهایی من
ساعت3:00---23 اسفند 1390
اگه احساسمو کشتی اگه از یاد منو بردی اگه رفتی بی تفاوت به غریبه سر سپردی.بدوون اینو که دل من شده جادو به طلسمت.یکی هست این ور دنیا که تو یادش مونده اسمت

آپپمممممممممم..........


mehraban
ساعت17:18---22 اسفند 1390
وقتي " تو " آرزوي من شدي...
فهميدم...
بعضي آرزوها دورند......
خيلي دور...
با اين حال...
اگر هنوز هم " تو " را آرزو مي کنم...
شــايـد...
آرزويي زيبـاتـر از تــو ســراغ ندارم


Tragzes
ساعت22:56---20 اسفند 1390
برف می‏بارد...
به آخر خیابان رسیده‏ام...
پشت سرم را نگاه می‏کنم...
و رد پای تنهایی ام را می ببینم...
که از دوردستها شروع شده است...


mehraban
ساعت1:12---19 اسفند 1390

چقَـــدر دلــَـــــم مي خواهـــَــــد
نامهـ بنويسمـــ .....
کاغذ و پاکتــــ هــَــــم هَســــت ...
و يک عالمهـ حـــَـــرف !
کاشــــ ،
کسيــــ ،
جاييـــــ ،
منتظرمــــ بــــود .......!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, 23:5 سحر|


lady Rihanna DESIGNER